Відповіді на часті питання

Коректний розрахунок з пасажиром в поїздці з готівковою формою оплати є відповідальністю водія. Суму, яку необхідно прийняти до оплати, ви побачите на екрані додатка після завершення поїздки

p>Додаткову інформацію про правила здійснення поїздок з готівковим способом оплати ви можете знайти на нашому сайті.

Якщо пасажир залишив ваш автомобіль, не заплативши коректну вартість поїздки, будь ласка, повідомте нам про це. Це допоможе нам запобігти повторенню таких ситуацій.

Зверніть увагу, що всі запити перевіряються. Надання неправдивої інформації може привести до блокування або деактивації вашого акаунта. Якщо ви хочете повідомити нам про проблему, пов’язану з отриманням від пасажира суми готівки, відмінної від тієї, яка була на екрані додатка, будь ласка, надайте нам додаткову інформацію, використовуючи форму нижче.

Зверніть увагу, що коригування вартості можливе лише протягом 3 робочих днів з моменту завершення поїздки.

- У деяких випадках може бути внесене коригування вартості вже завершеної поїздки.

Найчастіше це відбувається з двох причин:

- Пасажир надіслав аргументований запит на перегляд вартості поїздки.

- Ви особисто направили запит на перегляд вартості поїздки.

Щоб побачити причину коригування, натисніть на значок ">" біля вартості поїздки в додатку.

Якщо ви вважаєте, що вартість поїздки була скоригована неправильно або несправедливо, повідомте нам про це. Будь ласка, зверніть увагу, що повторне коригування вартості поїздки можливе тільки протягом 7 днів з моменту формування відомості.  

- Початок поїздки за адресою посадки та завершення за адресою призначення необхідно для коректного розрахунку її вартості. Тому дуже важливо, щоб водій не забував про своєчасне натискання кнопки "Почати поїздку" і "Завершити поїздку".

Якщо трапиться так, що ви почали або завершили поїздку невчасно, повідомте нам про це в додатку. Ми перевіримо надану інформацію і при необхідності внесемо корективи в вартість поїздки. Будь ласка, зверніть увагу, що коригування вартості поїздки можливе тільки протягом 3 днів з моменту її завершення.

- Якщо ви помітили залишену річ, повідомте нам про це і надайте нам докладні відомості та фото.

Ми допоможемо вам зв’язатися з клієнтом, щоб ви могли домовитися про зручні місце та час зустрічі для повернення залишеної речі. Упродовж наступних 48 годин клієнт може звернутися до вас напряму, щоб забрати свою власність.
Тим часом потурбуйтеся, щоб із нею нічого не сталося.
У майбутньому ми радимо вам наприкінці поїздки нагадувати клієнтам не залишати свої речі.

- Комфорт клієнтів передусім залежить від успішного початку поїздки.

Коли ви прибуваєте на місце посадки, будь ласка, натисніть “Підтвердити, що я прибув”. Так ви повідомите пасажиру, що очікуєте його на місці посадки. Якщо пасажир не з’явився протягом 5 хвилин з моменту вашого прибуття, ви можете скасувати поїздку, виконавши наступні кроки:

а) Торкніться значка меню вгорі екрану, щоб переглянути поточну поїздку.
б) Натисніть “СКАСУВАТИ”.
в) Далі необхідно обрати причину скасування поїздки.

Ми рекомендуємо після п’ятихвилинного очікування на пасажира, зв’язатись з ним через додаток, щоб уточнити, як скоро пасажир планує вийти. Ні в якому разі не потрібно починати та завершувати поїздку без пасажира. Також не припустимо телефонувати пасажиру з проханням відмінити поїздку, оскільки у вас є можливість виконати відміну поїздки самостійно. Зверніть увагу, у зв’язку з систематичним порушенням правил скасування поїздок доступ до платформи може бути обмежено.

- Якщо для поїздки було обрано готівковий спосіб розрахунку, то плату від пасажира ви отримуєте одразу під час прибуття в пункт призначення після завершення поїздки. У цьому випадку безготівкові нарахування на ваш рахунок не здійснюються, саме тому ви бачите у вашому додатку вартість подібних поїздок зі знаком мінус.

Оскільки від пасажира ви отримуєте всю суму, в яку, в тому числі, входить збір Uber, за підсумками тижня система здійснює взаєморозрахунок. Вартість всіх здійснених вами поїздок за готівковий та безготівковий розрахунок підсумовується, а після цього на основі загальної суми розраховується збір Uber, який вираховується з вашого безготівкового доходу. При цьому вся сума готівки, яку ви отримали від пасажирів в поїздках за готівковий розрахунок, віднімається.

З цієї причини дуже важливо підтримувати баланс поїздок за готівковим та безготівковим розрахунком. Будь ласка, зверніть увагу: якщо за підсумками декількох тижнів вашого безготівкового доходу буде недостатньо для оплати збору Uber, вам може бути відключена можливість прийому замовлень поїздок за готівку.

- Ось як переглянути доступні промоакції.

  1. Відкрийте додаток для водіїв.
  2. Натисніть значок меню або зображення профілю, щоб відкрити головне меню.
  3. Виберіть пункт "Промоакції".

Промоакції оновлюються щотижня, а пропозиції залежать від міста та водія. Якщо ви не бачите жодних промоакцій у певний день, спробуйте знову пізніше. Пропозиції оновлюються щотижня.

Якщо ви більше не отримуєте листів або SMS із повідомленнями про щотижневі промоакції, можливо, ви відмовилися від розсилки Uber. У такому разі ви все одно можете переглядати тижневі промоакції в додатку.

Ви можете не отримувати повідомлення про промоакції в місті, де наразі здійснюєте поїздки, якщо реєструвалися в іншому. Щоб змінити місто й отримувати акційні пропозиції, зверніться до служби підтримки.

- Наразі у вашому місті діє система автоматичного розрахунку індивідуальних промоакцій, яка передбачає, що у кожного водія у додатку відображаються індивідуальні умови.

Бонусні програми для водіїв регулярно оновлюються. Для відстеження змін, будь ласка, перевіряйте у вашому додатку Uber Driver розділ "Доходи > Промоакції", в якому ви можете знайти актуальну інформацію, яка містить в собі доступну вам бонусну пропозицію.

- Ви можете побачити підсумки заробітків у додатку. Торкніться значка тарифу на екрані вашої карти, а потім проведіть пальцем праворуч і ліворуч, щоб побачити свої прибутки.

- Так. Ви вирішуєте, коли і як ви хочете їздити. Якщо ви шукаєте гнучкий спосіб заробітку, їзда на Uber може бути для вас ідеальною.

- Формування вартості поїздок з Uber в містах України відбувається на основі розрахункової вартості.

Розрахункова вартість - це можливість для пасажирів дізнатись вартість поїздки перед її здійсненням. Вартість розраховується автоматично та включає в себе плату за подачу автомобіля, час і відстань, а також такі фактори, як, наприклад, рівень попиту в момент оформлення замовлення поїздки.

Якщо пасажир після початку поїздки вирішить змінити пункт призначення або попросить про додаткові зупинки під час маршруту, розрахункова вартість може не застосуватись. В такому разі вартість поїздки буде автоматично сформована за фактичними часом та відстанню поїздки. У цьому випадку також буде врахована плата за подачу автомобіля, а також піковий коефіцієнт, якщо в момент замовлення поїздки спостерігався високий попит.

- Дохід за певний період, який ви можете побачити в вашому додатку, є орієнтовним і являє собою сумарну вартість всіх поїздок, здійснених за вказаний час без вирахування збору Uber. У цій сумі буде також врахована плата за скасовані поїздки, але, наприклад, може бути відсутня інформація про поїздки, вартість яких ще не підтверджена в системі. Зазвичай так відбувається з поїздками, вартість яких була набагато вище середньої для міста. В цьому випадку обробка інформації може займати від 24 до 72 годин.

Орієнтовний дохід, який ви бачите в додатку, також не враховує додаткові виплати по промоакціям або деякі коригування вартості поїздок. Все це буде доступним в підсумковій щотижневій відомості вашого партнера.

- Інформація про здійснені вами поїздках та їх підсумковій вартості оновлюється у вашому додатку в реальному часі. Проте в деяких ситуаціях поїздка може бути відмічена системою для додаткової перевірки. Наприклад, коли вартість поїздки помітно перевищує середню вартість поїздок в місті. В цьому випадку наша система може відмітити таку поїздку для додаткової перевірки.

Цей крок необхідний для запобігання спробам зловживання сервісом. Будь ласка, зверніть увагу, що перевірка може тривати від 24 до 72 годин. Як тільки перевірки буде закінчена, інформація про вартість поїздки буде доступна у вашому додатку.


- Платний час очікування застосовується лише до виконаних поїздок з метою оплати часу, який ви витратили на очікування пасажира. Піковий коефіцієнт не застосовується до платного часу очікування, а вартість 1 хвилини часу очікування дорівнює тарифу 1 хвилини для вашого міста.

Через 2 хвилини після вашого прибуття на адресу подачі автомобіля починає діяти платний час очікування, він діятиме аж до початку поїздки. Після 5 хвилин очікування пасажира система запропонує вам скасувати поїздку або продовжити очікування. У разі скасування поїздки ви не зможете отримати плату за очікування, але зможете отримати плату за скасування.

Таймер очікування запускається автоматично, коли ваш автомобіль прибуває за адресою посадки, а тому вам тепер не потрібно натискати на кнопку "Під'їхав". Система також повідомить пасажиру про ваше прибуття. Будь ласка, зверніть увагу, що в ситуаціях, коли ви з певної причини не можете під'їхати близько до місця посадки, система не запустить таймер. У цьому випадку вам потрібно самостійно зв'язатися з пасажиром та повідомити, де ви його очікуєте.

- Звичайно! Використовуєте застосунок виключно в зручний час. Графік формуєте самостійно відповідно до ваших потреб і можливостей.

- Пасажири сплачують готівкою або через застосунок Bolt. Ми здійснюємо виплати на реквізити вашої картки.

- Поповнювати баланс перед виходом на лінію не потрібно, Ви сплачуєте тільки за завершені замовлення. В залежності від міста комісія складає 20% від вартості поїздки для Києва, 25% для Львова та 18% для Одеси і Харкова. Зв’яжіться з нами, щоб дізнатися більше.

На головному екрані застосунку оберіть розділ «Заробіток за сьогодні».

У ньому можна переглянути: загальний заробіток, суми за готівкові та безготівкові замовлення, нараховані бонуси та чайові.

Перемикаючись між вкладками, ви можете переглядати дані за день, тиждень та місяць.

Примітка: нараховані бонуси додаються до вашої виплати.

- Так, ми надаємо додаткову послугу, як щоденна оплата. Ви можете обрати цей варіант виплати. 

- Щоб забезпечити відмінний сервіс, обліковий запис водія може бути заблокований тимчасово або постійно. Причиною блокування можуть стати наступні причини:

  • Низька активність
  • Низькі оцінки
  • Підміна водія
  • Хибна ціна
  • Шахрайство
  • Будь-яка форма порушення правил партнерства

Автоматичне блокування за низький рейтинг не може бути скасоване до завершення періоду блокування або до проведення індивідуального розгляду.

Інші тимчасові блокування залишатимуться активними доти, доки водій не виконає вимоги, про які було повідомлено перед активацією блокування.

Потрібно звертатися до служби підтримки через застосунок, щоб отримати детальнішу інформацію.

- Send – це категорія поїздок, під час яких відправник передає вам невеликий вантаж, який потрібно відвезти до місця призначення та передати отримувачу (особі, яку визначає відправник).

Як працює послуга Send?

  • Відправник замовляє автомобіль, обравши відповідну категорію Send
  • Під час отримання вантажу ви маєте право дізнатися, який саме вантаж ви будете перевозити
  • Відправник надає вам номер телефону для зв’язку з отримувачем
  • Ви перевозите вантаж та чекаєте на отримувача в пункті призначення. У ваші обов'язки не входить доставка до дверей, отримувач має зустріти вантаж біля вашого автомобіля у точці призначення.

Якщо з отримувачем немає зв’язку та/або отримувач не з’являється:

  • Якщо з отримувачем немає зв’язку та/або отримувач не з’являється протягом 2 хвилин після прибуття, зателефонуйте відправнику
  • Ви маєте право покинути місце призначення, якщо отримувач не з’являється впродовж 7 хвилин після прибуття автомобіля до точки призначення
  • Вантаж, що не був переданий одержувачу, необхідно доставити за однією з наступних адрес та залишити там для передачі відправнику та службі підтримки. Вантаж має бути передано протягом 24 годин з моменту завершення відповідної поїздки або у наступний робочий день, якщо поїздка була здійснена у вихідний день.

Вимоги до посилок:

  • Вантаж повинен бути таким, що може бути розміщений у багажному відділенні автомобіля. Розміри вантажу не повинні перевищувати 65 х 55 х 40 см.
  • Заборонено доставляти вантажі, що містять тварин, наркотичні засоби, грошові кошти, зброю та алкогольні напої.
  • Ви маєте право відмовитись від перевезення вантажу, що перевищує вказані норми.
  • За умови домовленості з пасажиром ви можете розмістити вантаж (або його частину) в салоні автомобіля, не порушуючи при цьому Правила дорожнього руху.

- Ця категорія створена для поїздок з домашніми тваринами: кішками, собаками, невеликими птахами чи гризунами в клітках, членистоногими в тераріумах, рибками, черепахами тощо, які займають не більше одного пасажирського місця у салоні автомобіля.

Як це працює:

  • Пасажир замовляє поїздку категорії Pets;
  • У разі наявності додаткових вимог/потреб пасажир зв’язується з водієм для уточнення деталей;
  • Пасажир повинен мати з собою всі потрібні предмети для забезпечення чистоти в автомобілі та комфорту тварини (клітка/засіб для перевезення, підстилка, намордник, вологі серветки тощо);
  • Під час посадки обираються найбільш комфортні умови для всіх учасників (водія, пасажира та тварини);
  • У випадку забруднення салону твариною просимо бути відкритими до вирішення ситуації безпосередньо з пасажиром.

Правила нарахування плати за скасування:

  • Якщо ви відмовляєтесь виконувати поїздку через те, що одна чи декілька вищезазначених умов не виконуються клієнтом (наприклад, він/вона перевозить велику/небезпечну тварину без клітки тощо), ви маєте право на отримання плати за скасування;
  • Якщо клієнт скасовує поїздку з власних причин, вам буде нарахована плата за скасування у разі, якщо ви прямували до точки посадки або очікували на клієнта у зазначеному місці.

- Клієнти Bolt можуть оплачувати поїздки як через застосунок (карткою), так і готівкою.

Водій несе відповідальність за отримання готівки від клієнтів. Якщо пасажир обрав безготівковий метод оплати, інформація про це буде відображена у застосунку. В такому випадку, будь ласка, не вимагайте у клієнта готівку.

Просимо дотримуватись наведених нижче рекомендацій, якщо пасажир не заплатив або заплатив менше за вказану ціну.

Рекомендації щодо дотримання правил перед початком поїздки:

  • Для готівкових поїздок обов'язково потрібно мати решту. Якщо ви її не маєте, клієнт має право заплатити менше або не платити взагалі.
  • Ввічливо попросіть клієнта здійснити оплату в кінці поїздки.
  • Якщо пасажир відмовляється платити або заплатив менше, не підтверджуйте ціну.
  • Повідомте про проблему з ціною і напишіть запит стосовно цієї ситуації до технічної підтримки. 

- Попередня вартість — це тариф, що показується пасажиру перед тим, як замовити поїздку. При цьому він не є приблизною вартістю із мінімальним та максимальним показником. Ця вартість є тою, що пасажир сплатить у кінці поїздки.

Попередня вартість враховує:

Ситуацію на дорогах та інші затримки. Якщо поїздка була набагато довшою, ніж при попередній її оцінці з причини погіршення ситуації на дорозі, тоді тариф буде порахований, базуючись на фактичних показниках часу ти дистанції під час поїздки.

Динамічне ціноутворення (або підвищений коефіцієнт при підвищеному попиті) враховується у попередній вартості проїзду, якщо в цьому є потреба і він актуальний на момент поїздки.

Якщо пасажир змінив пункт призначення під час поїздки, то попередня вартість буде скоригована на нові дані по дистанції та часу. 

Для чого зробили таку функцію?

Ми зробили це для того, щоб заохотити пасажирів робити більше поїздок із нами.

Наприклад, якщо пасажири бачать діапазон  100~150 ₴ за поїздку, то можуть відмовитися робити замовлення, не розуміючи, яка буде кінцева вартість поїздки. Однак, вони можуть нормально ставитися до мінімальної ціни з діапазону або однієї попередньо встановленої вартості без мінімальних та максимальних показників.

Таким чином, надаючи більш точну інформацію пасажирам із попередньої вартості, наприклад, 150₴, прийняття рішення стає легшим, що призведе до більшого числа поїздок. 

Чи зможете ви більше заробити із попередньою вартістю?

Із попередньою вартістю, тариф може відрізнятися на невелику суму як в меншу, так і в більшу сторону, порівнюючи із наведеною вартості, однак, попередня вартість привертає більше клієнтських запитів, а це означає, що буде більше поїздок.

- Коли попит на поїздки вище, ніж кількість доступних водіїв (наприклад, у години пік, під час масових заходів, через екстремальні погодні умови тощо), тоді підвищуються тарифи, щоб мотивувати водіїв приймати замовлення.

Коли ціни підвищені, біля вартості поїздки з'являється маленька стрілка вгору. Ви можете перевірити тарифи для кожної категорії, натиснувши на іконку автомобіля відповідної категорії.

Напишіть нам у будь-який зручний для вас месенджер і ми з радістю вам відповімо