Uber for business

Ділові поїздки з Uber For Business

корпоративне таксі для вашого бізнесу від найбільшої служби в Україні

Відео про UBER FOR BUSINESS

С нами работают

розвозка співробітників на роботу / з роботи

розвозка співробітників на роботу / з роботи

поїздки на зустрічі та з рабочих питань

поїздки на зустрічі та з рабочих питань

безкоштовні поїздки для ваших кліентів

безкоштовні поїздки для ваших кліентів

кур'єрська доставка дрібних посилок

кур'єрська доставка дрібних посилок

погодинна оренда автомобіля

погодинна оренда автомобіля

Ваше ім'я
Телефон

Хто вибирає корпоративне таксі

  • Малий бізнес

    Малий бізнес


    ФОП, кафе, готелі, ресторани та інші
  • Середній бізнес

    Середній бізнес


    Юридичні, страхові, IT-компанії
  • Великий бізнес

    Великий бізнес


    Банки, торгові мережі, виробництва
Найбільший автопарк і штат водіїв:

Найбільший автопарк і штат водіїв:

21000 унікальних поїздок в тиждень
Представлені в 7 містах

Представлені в 7 містах

Київ, Львів, Одеса, Харків, Дніпро, Вінниця, Запоріжжя
5 класів авто на вибір

5 класів авто на вибір

UberX, UberSelect, UberBlack и UberVan, UberGreen
Зручний особистий кабінет з повним контролем всіх поїздок

Зручний особистий кабінет з повним контролем всіх поїздок

Підтримка для вас і ваших співробітників без вихідних і свят

Підтримка для вас і ваших співробітників без вихідних і свят

Вам будут доступні кращі функції корпоративного таксі

  • Ваші правила

    Ваші правила


    Додавайте співробітників в групи і встановлюйте різні дозволи, способи оплати та ліміти на поїздки
  • Зручна оплата

    Зручна оплата


    Працюйте з нами по передоплаті або післяплаті
  • Оптимізація витрат

    Оптимізація витрат


    Встановлюйте обмеження на різні класи авто, час замовлення таксі або точки, з яких можна викликати автомобіль
  • Коди витрат

    Коди витрат


    Лімітуйте витрати співробітників спеціальними кодами, які використовуються тільки для певних поїздок
  • Простий особистий кабінет

    Простий особистий кабінет


    Все що вам потрібно - це доступ в інтернет. Будь-які настройки для управління вашим корпоративним таксі ви знайдете в кабінеті
  • Прозора звітність

    Прозора звітність


    Вашим співробітникам більше не доведеться збирати чеки - дивіться фінансові звіти в будь-який момент часу через особистий кабінет

Налаштуйте самі все, що потрібно вашому бізнесу

Запросіть ваших співробітників в акаунт поштою або за допомогою спеціального посилання

Додайте співробітників різних відділів вашої компанії в різні групи, щоб розмежувати їх права

Створюйте маршрути відповідно до потреб вашого бізнесу

Створіть обмежувальні коди, щоб запобігти неправильне використання бізнес-аккаунта

Дивіться і аналізуйте звіти

Відео про UBER FOR BUSINESS

Стати корпоративним клієнтом легко

Залиште заявку

на сайті або по телефону

Укладіть договір

залиште свої контакти і ми надішлемо шаблон договору

Внесіть передоплату

великі компанії можуть отримати відстрочку платежів

Користуйтеся

доступ до особистого кабінету буде відразу після оплати
FAQ

FAQ

Згідно правил компанії Uber водії мають право скасувати поїздку через неявку пасажира через 5 хвилин після прибуття на вказану пасажиром точку посадки, що дозволяє компанії Uber забезпечити максимальну швидкість подачі авто для інших пасажирів, а також збільшити загальний дохід водія, що в свою чергу дозволяє зменшити загальний тариф на перевезення.

Згідно з правилами компанії Uber, водій не зобов'язаний дзвонити пасажирові і повідомляти йому про намір відмовитися від поїздки через неявку пасажира. Технологія компанії Uber дозволяє в режимі реального часу спостерігати процес подачі автомобіля, а також отримувати неодноразові повідомлення про наближення водія і безпосередньо про прибуття в мобільному додатку Uber або за допомогою смс-повідомлень. Функція зв'язку пасажира з водієм чи водія з пасажиром існує з метою можливої ??необхідності уточнення місця посадки та способу доїзду до нього, а також про можливу затримку пасажира.

Uber Central є альтернативою мобільному додатку Uber для здійснення замовлення поїздок співробітниками при можливому відсутності доступу до мобільного додатку Uber (на базі IOS або Android).

Зв'язатися з водієм можливо через панель Uber Central в деталях до поїздки.

Всі авто і водії перед початком роботи проходять двоетапну перевірку системи Uber.

В перший етап перевірки включено дистанційна перевірка водійського посвідчення, техпаспорти, страховки ОСАЦВ на авто і тд., За допомогою відкритих і закритих реєстрів (баз). Компанія Uber гарантує, що до роботи допускаються водія мають права керування транспортним засобом з досвідом водіння від одного року.

На другому етапі перевірки водія-партнера компанія Uber використовує систему зворотного зв'язку від пасажирів, яка позитивно себе зарекомендувала.

Після кожної поїздки ми просимо пасажира оцінити по 5-ти бальною шкалою:

  • Технічний стан авто;
  • Манеру водіння ;
  • Культуру спілкування ;
  • Техніку безпеки.

В разі якщо загальний рейтинг водія падає нижче ніж 4.5 з 5, то такий водій блокується в системі uber за невідповідність стандартам компанії.

Дана система дозволяє швидко фільтрувати водіїв-партнерів і їхні автомобілі в разі невідповідності якості.

Зверніть увагу, що оцінки для рейтингу ставляться і пасажирам. Всі користувачі Uber діють в рамках Угоди Товариства для загальної безпеки використання сервісу.

Пасажир може залишити скаргу на водія. Для цього йому необхідно сформувати в коментарях до даної поїздки у себе в мобільному додатку свою претензію, де він детально повинен описати випадок.

Також компанія Uber використовує систему зворотного зв'язку від пасажирів, яка позитивно себе зарекомендувала.

Після кожної поїздки ми просимо пасажира оцінити по 5-ти бальною шкалою:

  • Технічний стан авто;
  • Манеру водіння;
  • Культуру спілкування;
  • Техніку безпеки.

В разі якщо загальний рейтинг водія падає нижче ніж 4.5 з 5, то такий водій блокується в системі Uber за невідповідність стандартам компанії.

Для економії часу і гарантії поїздки рекомендуємо заздалегідь узгоджувати з водієм деталі поїздки через чат або ж по телефону. Водії компанії Uber це підприємці, які використовують Uber як основний або додатковий заробіток. Вони мають право приймати і відмовлятися від поїздок так само, як і пасажири. Якщо один водій відмовився - ви завжди можете знайти іншого.

Якщо пасажир забув після поїздки в салоні свої речі, ми рекомендуємо йому зв'язатися з техпідтримкою Убер, вказавши в зверненні номер телефону, за яким з ним можна зв'язатися. Оператор зв'яже вказаний номер з водієм, щоб останній міг підтвердити або спростувати інформацію про те, що знайдені речі. У разі якщо річ дійсно була забута в машині, водій і пасажир повинні узгодити, час і місце повернення втраченого власнику.

Перейдіть по посиланню Зв'язок із водієм относительно загубленої-РЕЧІ , щоб зв'язатися зі своїм водієм. Вам потрібно буде ввести номер телефону, з якого ви хотіли б зв'язатися. Ми зателефонуємо на номер, який ви ввели, щоб зв'язати вас безпосередньо з мобільним номером вашого водія. Зверніть увагу, що дзвінок надійде з іноземного номера. Вам потрібно буде натиснути 1 для з'єднання з водієм.

У деяких містах водії можуть залишити залишену вами річ в Центрі підключення водіїв. Якщо ваш водій підтвердив це, будь ласка, відвідайте центр в вашому місті:

КИЇВ

Київ, вул. Олени Теліги, 6 (корп. 8), з 12:00 до 18:00.

Цій функції немає, але в аеропорту “Бориспіль” для зручності наших пасажирів, була створена брендована парковка компанії Uber.

У всіх терміналах аеропорту розвішені покажчики з маршрутом до даних паркувальним місцям і пасажир з легкістю знаходить свого водія.

В Uber немає поділу корпоративний / звичайний аккаунт. Є аккаунт пасажира, який сьогодні може прийняти запрошення однієї компанії, а завтра інший. При цьому він залишається нашим пасажиром з єдиним акаунтом прив'язаним до його номеру телефону і з абсолютно рівними правами і привілеями з усіма іншими пасажирами.

Існує 2 типу оплати за поїздку пасажира: банківською картою і готівкою. На сьогодні 85% пасажирів оплачують поїздки банківською картою, так як це безпечніше і зручніше як для самих пасажирів, так і для водіїв.

Кожен день створюються сотні акаунтів без карт, багато хто з них є шахрайськими, так як пасажир може просто не заплатити водієві. В цьому випадку ми беремо ризики на себе і оплачуємо поїздку водієві за рахунок компанії.

Чому необхідно щоб співробітники прив'язали свої карти в пасажирські акаунти:

  1. Існує 2 рівня довіри до пасажира.

    Level 1 - пасажир може замовляти авто в Uber.

    Level 2 - замовлення авто + додаткові сервіси + можливість здійснювати поїздки за рахунок компанії.

    Аккаунт з картою - це інший рівень довіри, який дає пасажиру більше можливостей.

    Аккаунт без карти вважається незавершеним і ми не можемо відкрити йому можливість корпоративної оплати.

  2. Припустимо ваш співробітник випадково зробив особисту поїздку за рахунок компанії. Якщо у нього прив'язана карта, ви одним кліком можете перевести оплату з компанії на співробітника.

  3. Прошу зауважити, що при створенні аккаунта ви приймаєте угоду, в якому можете ознайомитися з нашою політикою охорони персональних даних. Ми не розголошуємо і не використовуємо дані ваших карт не за призначенням. Безпека персональних даних - ключовий пріоритет Uber.

Команда U-drivers

  • Анна Спиридонова

    Head of Sales
    anya.s@u-drivers.ua
  • Антон Дуля

    Head of Support
    anton.d@u-drivers.ua
  • Людмила Семеренко

    Chief Accountant
    lyudmila.s@u-drivers.ua
  • Сергій Синельник

    Sales Manager
    sergey.s@u-drivers.ua
  • Вікторія Мишко

    Sales Manager
    viktoria.m@u-drivers.ua
  • Наталія Лузан

    Project Manager
    natalia.l@u-drivers.ua