Как освоить работу в такси: лайфхаки

Щоб заробляти гроші в таксі, необхідно мати досвід водіння автомобіля. Можна працювати на особистій машині або транспорті компанії, який вона надає в оренду. Але чому не кожен водій заробляє добрі гроші, надаючи подібні послуги? Які помилки робить початківець таксист і що заважає йому отримувати стабільний дохід у цій сфері? У цій статті професіонали, які багато років надають послуги пасажирських перевезень, нададуть корисні поради та лайфхаки для водіїв таксі, які тільки-но починають опановувати професію.

Поради досвідчених таксистів для водіїв-початківців

Самостійно заробляти на особистому автомобілі можна, але для цього необхідно реєструвати бізнес, шукати клієнтів, розв'язувати цілу низку інших організаційних питань. Набагато простіше зробити старт у професії через надійного партнера, наприклад, як U-Drivers. Досвідчені таксисти у різних містах України обирають саме нас, бо зрозуміли усі переваги, які надає така співпраця. А це бонуси та мінімальні комісії, цілодобовий потік замовлень через мобільний додаток, відсутність затримок виплат, мінімальні вимоги до автомобіля та водійського стажу. Тому найперша та базова порада — починайте кар'єру через перевіреного партнера.

Лайфхаки роботи в таксі

1. Чистота та комфорт автомобіля

Коли в салоні затишно й приємно пахне, обшивка сидінь чиста, машина повністю доглянута й охайна, пасажирам сподобається поїздка, вони залишать чудовий відгук у додатку, що позитивно позначиться на кількості подальших замовлень. І уявіть собі зворотну ситуацію, коли транспорт усередині брудний, килимки з піском, чохли засалені, та ще й усюди запах тютюнового диму. Яким буде відгук на таку поїздку — цілком очевидно.

2. Стиль їзди

Всі досвідчені таксисти їздять стабільно і акуратно, причому роблять це вже на підсвідомому рівні. Чому так? На це є дві причини. Перша — менше зношується двигун, ходова та інші вузли машини, у такому режимі зменшується витрата палива, що дуже важливо для заробітку. Друга причина — більшість пасажирів люблять спокійну та безпечну їзду. Клієнти рідко спеціально підганяють водія, лише як виняток, якщо вони запізнюються до пункту призначення.

3. Обирайте найкращий час для роботи

Найбільший попит послуги таксі мають у певний проміжок дня (вранці та ввечері), у вихідні, коли люди відпочивають і менше їздять на власних авто, у святкові дні, за поганих погодних умов (сніг, дощ, мороз тощо). У такі періоди бажано завжди бути на маршруті, що дозволить значно підвищити рівень заробітку.

4. Працюйте в офіційні вихідні та на свята

Цей пункт випливає із попереднього. У святкові та вихідні дні (Новий рік, Різдво, Великдень) тарифи можуть підвищитися в декілька разів, про що не можна забувати.

5. Знання населеного пункту

Це підвищить ефективність виконання замовлень, пасажири будуть задоволені, що їх доставили до потрібного місця своєчасно, тому можуть залишати добрі чайові та відгуки. Фахівці знають місто досконало, можуть об'їжджати затори, інтуїтивно уникати їх, оскільки здатні спрогнозувати, де вони можуть утворитися.

6. Зміна локації у місті

Якщо ви довго простоюєте, бо немає замовлень у цьому районі населеного пункту, спробуйте змінити локацію. Перейдіть туди, де буде більша можливість прийняти пасажирів—- до вокзалів й аеропортів, бізнес-центрів, великих торгових комплексів і магазинів.

7. Беріть дрібні замовлення

Багато таксистів-початківців нехтують такими поїздками (2–3 км), оскільки вони приносять невеликий дохід. Але роблять вони це даремно, тому що за короткий час можна виконати велику кількість замовлень, напрацювати репутацію та підвищити рейтинг. Крім того, агрегатор часто доплачує за такі поїздки, надає додаткові бонуси.

8. Шанобливе ставлення до пасажирів

Це одне з основних правил роботи в таксі, без якого не буде гідного заробітку. Спілкуйтеся з людьми ввічливо, не чіпляйтеся з розпитуваннями та порадами. Якщо просите пристебнути ремінь безпеки, робіть це у поважній формі.

9. Лояльний підхід

Ніхто не любить водіїв, які включають простій з першої хвилини, коли це можливо зробити. Практика показує, що подібні заходи здатні лише зіпсувати рейтинг. Пасажири часто запізнюються не з власної волі, а, наприклад, через ліфт у багатоповерховому будинку, який зупинявся на кожному поверсі на шляху вниз. Якщо додати до цього подразника ще й увімкнений з перших можливих хвилин простій, то з високою ймовірністю це стане причиною поганої оцінки або відгуку.

10. Пересування за клієнтом

На початку робочого дня пасажири їдуть зі спальних районів до центру на роботу, ввечері, навпаки, повертаються додому. Таксист може змінювати локації відповідно до цього ритму. На початку дня знаходитись ближче до віддалених районів міста, а ввечері, коли всі їдуть додому, бути у центрі. Це дозволить приймати більше заявок через мобільний додаток.

 

Ці секрети роботи в таксі однозначно дозволять отримувати більше грошей, у чому вже встигли переконатися сотні водіїв, які заробляють на наданні послуг пасажирських перевезень у містах та між ними.


Admin