Де вигідніше працювати в таксі у Києві: огляд служб

Завдяки сучасним технологіям, повсюдному впровадженню смартфонів та планшетів, для водіїв, які хочуть влаштуватися у таксі, настав чудовий час. Прийом замовлень на перевезення пасажирів здійснюється через онлайн-додатки, не потрібно самостійно шукати замовлення у місті, оскільки всі вони надходять від спеціалізованих служб. Чимало українців, які тільки-но збираються розпочати кар'єру в цій сфері, ставлять собі питанням, у якій службі таксі вигідно працювати у Києві? Давайте розбиратися в цьому.

В яке таксі краще влаштуватися?

У Києві можна виділити три найбільші компанії, які надають можливість заробляти на наданні послуг з перевезень пасажирів — Bolt, Uber і Uklon. Кожна з них має свою специфіку роботи та вимоги до автомобілів, умови співпраці з таксистами. Не можна одразу сказати, що якась одна конкретна служба краща, а інші — однозначно гірші, адже оцінювати необхідно багато факторів.

Вимоги до автомобіля

Кожна зі служб таксі в Києві допускає до обслуговування клієнтів тільки в тому випадку, якщо транспортний засіб знаходиться в справному стані, має чистий і доглянутий салон, не має жодного брендування на кузові. Тож у чому відмінності між вимогами різних компаній?

  • Uber. Рік випуску автомобіля не пізніше 1998 року. Ідеальний технічний стан, для роботи по Києву не допускаються транспортні засоби виробництва ВАЗ, ГАЗ.
  • Bolt. Рік випуску автомобіля не пізніше 2000 року, решта параметрів практично аналогічні, як і у попередньої служби таксі.
  • Uklon. Автомобіль не повинен бути старшим 2001 року для регіонів та 2005 року для Києва. Як і в двох інших службах до поїздок у столиці не допускаються ГАЗи, ВАЗи та Деу Ланоси.

Якщо порівняти вимоги до авто, на яких можна таксувати по Києву, то в Uber і Bolt вони менш жорсткі порівняно з Uklon, де потрібний транспортний засіб пізніших років випуску. За рештою показників спостерігається приблизний паритет.

Вимоги до водія

У сервісі «Убер» мінімальний вік водія має становити 21 рік, водійський стаж — від 3 років. У «Болті» мінімальний вік — 18 років, а водійський стаж — від 1 року. У сервісі «Уклон» мінімальний вік для роботи водієм повинен становити 19 років, а водійський стаж — від 2 років. Ці параметри можуть змінюватися залежно від політики компаній, населеного пункту та інших чинників.

Умови роботи

У цьому пункті розглянемо такі параметри, як комісійні відрахування, радіус подачі замовлень, рейтинг, бонуси тощо. Комісії з основних столичних послуг такі:

  • Uber бере з таксистів від вартості всіх замовлень 25% — у Києві, Одесі, Дніпрі та Львові, і 9% — у Харкові, Запоріжжі, Вінниці, Херсоні та Маріуполі. Але також пропонує різні бонуси, які дозволяють заробляти більше.
  • У Bolt по Києву комісія також становить 25%, але водії можуть отримувати компенсації за короткі поїздки та простої. В інших містах комісія менша: Львів — 23%, Одеса, Харків, Запоріжжя та Дніпро — 18%, а для Вінниці — 15%.
  • Uklon стягує з таксистів столиці 15% вартості перевезення пасажирів, але додатково знімає 2,5% платіжна система при переведенні грошей на карту водія.

 

Радіус подачі замовлень в «Убер» по столиці відсутній, в «Болт» він становить від 1,5 від 1,5 кілометра, а в «Уклон» він знаходиться в діапазоні від 1 до 7 кілометрів.

Адаптаційний період водія у Bolt та Uklon відсутній, а от в Uber він передбачений, і становить два тижні. Однак це неофіційне правило, яке діє не для всіх водіїв.

 

В усіх сервісах на кількість замовлень впливають такі параметри, як оцінки, відгуки та скарги від пасажирів, відсоток скасованих або неприємних поїздок.

 

Робота всюди здійснюється через програму для смартфонів та планшетів, потік заявок цілодобовий, немає необхідності постійно перебувати на маршруті, можна самостійно планувати графік та заробіток.

Де вигідніше працювати в таксі у Києві?

Однозначно відповісти на питання, в якій компанії краще працювати в таксі, складно, тому що на кінцевий заробіток впливає ціла низка факторів. Як демонструє досвід водіїв, які у цій діяльності вже багато років, дохід більшою мірою залежить не від сервісу, а від навичок водія, його рейтингу у службі.

Розцінки за кілометр знаходяться приблизно на одному рівні, вони можуть змінюватися тільки залежно від різних факторів — часу доби, свят, погодних умов, наявності заторів, завантаженості таксі тощо.

За даними сервісів за 29.11.2021–05.12.2021, середньостатистичний водій Bolt отримує за одну поїздку в середньому 142,31 гривні, Uber — 126,07 гривні. По Uklon подібна інформація у відкритому доступі відсутня. Однак зазначена статистика ще не стверджує, що в «Болті» ви заробите більше, ніж в «Убері», адже кількість замовлень може бути більшою, або вони можуть бути більш вигідними за співвідношенням витрат палива та вашого прибутку.

Отже, як вибрати таксі для роботи? Підбиваючи підсумки, не можна однозначно сказати, в якому сервісі таксист отримуватиме більше грошей, оскільки на заробіток впливають різні фактори. Умови по сервісах практично скрізь однакові з мінімальними відмінностями та нюансами. Набагато важливіше приділити увагу вибору хорошого партнера для роботи з сервісами таксі та знати про лайфхаки цієї діяльності.


Admin